bu uzun bir yazıdır yazımı görüp de okumak isteyen ama sıcaktan, uzunluğundan farklı sebeplerden okumak istemeyenlere, okumaya üşenenlere özet geçeyim; laikliği savunacağım. sayın @figuran dediklerinize cevap vermeden önce bir iki şey diyeyim; -bu uygulamada bugüne dek hiçbir uygulama kullanıcısının sırtına basarak yükselmeye çalışmadım, kaldı ki bu uygulamada değil bu şekilde hiçbir şekilde yükselmeye çalışmadım. lütfen size yazacaklarımı üzerinizden, inancınızdan prim kasarak yükselmeye çalışıyormuşum gibi anlamayınız.. (isterseniz anlayınız da ama bu böyle değil..) -siz bana yazdıklarınızla her ne kadar beni tanımadan adıma yaptığınız kısa süreli bir araştırma ile beni belli başlı kalıplar içerisine koyup fikren yargılamış ve bu yargılama sonrası verdiğiniz karar üzerinden adıma söylemlerde bulunmuş olsanız dahi ben size sizin bana yaptığınız bu şeyleri yapmamaya (en azından elimden geldiğince) çalışacağım.. gönderimi alıntılayıp yazdıklarınız içerisinde yer alan; '... bir müslüman olarak benim...' ifadenizden hareketle sizin müslüman olmanız üzerinden yazacağım size yazacaklarımı.. size yazacaklarımın sizin ya da gönderimi okuyan başkalarının gözünde, aklında daha anlaşılır olması için yazdıklarınız üzerinden bölüm bölüm ilerleyip cevap vererek yazacağım.. 1- 'islam dinine inanmıyor olabilirsiniz, saygı duyarım. ki beni tanıyanlar çok iyi bilir, her zaman inanç özgürlüğünü savunmuşumdur.' demişsiniz.. 1-1- ben islam dinine inanmıyor da hıristiyanlık ya da yahudiliğe inanıyorsam ancak o şekilde bana saygı duymanız gerektiğini söylüyor islam; o da belirli şartlar altında.. (cizye vergisi vererek, hıristiyanlık/musevilik misyonerliği yapmayarak, çeşitli haklardan kendi hür
Gönderi kullanım dışı