Hakan Altun Bugünlerde kendimle savaşıyorum Bugünlerde hergün küsüyorum Mantığım unut diyor gönlüm asla Ah gönül nuh diyor peygamber demiyor Seviyor, özlüyor, yari isityor Ah be gönül bir gün olsun güldürmedinki Başıma bu aşk yüzünden ne işler geldi Kahpe gönül çokmu gördün mutlu etmeyi Doya doya aşk yaşamak hakkım değilmi gideceksen veda etme hiç haberim olmasın gideceksen git sessizce şu yüreğim yanmasın bu aşk sende bitti ise bağlasam duramazsın alışır gönlüm hasrete aklın bende kalmasın Kendime degil sana isyanim Güzel günleri anar aglarim Anlamadin ki ona yanarim Sen benim gönlümde yaralar açtin şükürler olsun bu güne gördüm yakışır bu aşka şu kalbimi ben aşık oldum darısı başınıza dualarım aşkını bulamayana
Müzik
Unuttun mu beni?
Unuttun mu beni, Sildin mi bütün izlerimi? Şiirleri, Aşk dolu gözlerimi Unutulmuş sokaklarda yürürüm, Her taşında senin izini görürüm. Bir gölge gibi peşimde hatıralar, Bir mezar taşı gibi suskun yıllar. Gözlerim arar seni karanlıkta, Sesim yankılanır boşlukta. Bir çığlık gibi düşer içime, Bir ağıt gibi dağılır göklere. Umuda tutunur ellerim, Ama umut da kırık ve sessiz. Hüzünle yanar gecelerim, Kalbim sana dair bir deniz. Unutma beni, duy sesimi, Kalbim seninle, her hecesi. Unutma beni, silme izimi, Aşkım seninle, sonsuz gizemli. Ve bil ki her nefeste Adınla yanar içimdeki ateş. Unutuluşun soğuk rüzgârında Savrulur hatıralarım, Bir ağıt gibi söylenir adın,
Şiir
Reklam
AGAGAGAGGAGAG BEN NGLYE GIRMEYI UNUTTUM 2 GÜNDÜR WTF?!?!! ASKM SUGARI BEGENMEYEN ÖLSÜN🎀🥳🥳🫶🏻 BU JAPONCAYI DINLEYECEĞIM CEViREBILIRSEM INS🙏🏻🥰 Bence de yeni rakı eczanelerde satılmalı(ne yorum yapacağımı bilemedim..) Lan Müslüm şarkısıymus buu tamamm Bir tane de Arap Şükrü..gece gece..🗽

Fineshyt

@btw_fineshyt
·
WUAGAHH STRAY KIDSS VE JAPONCA BIR SARKI GÖNDERMIŞSINIZ COK GEC GÖRÜYORUM😭🙏🏻🎀 BIR BIRISI ASK OLSUN YAZMIS, BU ŞARKI SOZU MU?
Şahsimsi
Bir arkadaşım var, ben bu ilişkiye aynı ortamda bulunduğumuz için zorunlu bir arkadaşlık olarak bakıyorum bunu hatırlamakta fayda var☝🏻 zorunlu bir şey yapıyorsam samimiyete güvenemiyorum, aynı doğrultuda samimi de olamıyorum, neyse bu arkadaş benim gibi yks senesinde ve arkadaş grubumuzda çoğunlukla dertlenen bir kişilik. İşte şöyle sorunum var böyle derdim var, ailemle şu yüzden kavga ettik, şununla aram bozuk vb vb..Elimizden geldiğince arkadaşlarla moral motivasyon vermeye çalışıyoruz buna, yapabildiğim kadar samimi olmaya çalışıyorum, iş bize geliyor, şahsen ben derdimi pek anlatan biri değilim ama diğer arkadaşlardan paylaşan oluyor ve kızın tek tepkisi şu oluyor 'olur öyle şeyler' hemen ardından kendisi hakkında konuşmaya devam ediyor...🥰 Derin bir nefess, askm vereceğin motivasyonu al dür gtune sok bu ne aq, hani bizden sana destek olmamızı bekliyorsan sende bize ol saçmalığa bak ya🤬🖕🏻Cidden bu konuda çok sinirliyim, son senemiz diye arkadaşlarım sesimi cikarmamamdan yana ama ortamdaki mainmis gibi sürekli kendini anlatan karakterlere dayanamıyorum, hadi arada yaparsın ama sürekli de boku çıktı iyice🙏🏻 Neyse buraya içimi dökmek iyi geldi yeter bu kadar, teşekkürler iyi geceler🎀🥳🫶🏻
Yar - ı Dil - arâm Sen benim mihr - î didemim . Lebbeyk - i kalbim . Mahbûbe - î Ruhum . Sâf- ı kalbim . Lisân - ı aşkım . Ruhun bende ömür sürmektedir . Ey gönlümün şen bülbülü . Alim oldun DünyAma … Tâc- ı Dilberim .
Edebiyat
Ex- aşkım bizim anne tarafı Arap.. 💂‍♂️- ..
Rojava
Reklam
Reklam