yaşanan kötü bir olaydan sonra tepki verilmediği için vücudun belirsiz bir güne alarm kurması ve ruhun o belirsiz gün ve saat geldiğinde sıkışmaya başlaması...
kişisel takvimimizi değiştiren olaylar bana hep çekici geliyor; onu tanımadan önce ve sonra, kızım doğmadan önce ve doğduktan sonra, onu kaybettikten sonra ve o hayattayken gibi cümleler hayatımızda adeta bir çağ açıp bir çağ kapatıyor..