Aleska

Aleska
@archielst
Ve karalar içindeki şeytan nezaret eder. Koruyucu meleğim çekip gider.
Dünyada ve oyalanmaları arasında kendini yitirmiş insan için, bu kaygı çabucak geçip giden, kısacık bir korkudur.
Alıntı
Reklam
Ama yüzlerin toplamı yapılmaz. Benim olan bu yürek bile hep tanımlanamaz kalacak benim için. Varoluşum konusunda vardığım bu kesinlikle, bu güvene vermeye çalıştığım öz arasındaki çukur hiçbir zaman dolmayacak. Kendi kendime yabancı kalacağım hep.
İnsan, evrenin de sevip acı çekebileceğini benimseseydi, uzlaşmış olurdu.
Yalnızca ‘çabalamya değmez’ demektir kendini öldürmek. Yaşamak, hiçbir zaman kolay değildir kuşkusuz.
Alıntı