Aleska

Aleska
@archielst
Ve karalar içindeki şeytan nezaret eder. Koruyucu meleğim çekip gider.
İnsan, kötü şeylerle ne kadar az karşılaşırsa o kadar iyi olur
İnsan ve Duygular
Reklam