Sabaha karşıydı vakit... Gece de karşıydı sabaha... İstemiyordu aydınlık olmasını... İstemiyordu gitmeyi, güzel birlikteliğimizi terk etmeyi... Fakat gece, kim bilir kaç kişiyle aldatıyordu beni...Kim bilir kaç doğmamış çocuğu vardı gecenin... Yazılmayı bekleyen birer şiirden cenin...