Bazen sadece "O" olsun istersin; çaresizce,kime ve nereye ait olduğunu bilmeden. Nereden gelip nereye doğru gittiğini kestiremeden. "O"nsuzluk bile güzeldir. Zihnini gözleriyle doldurmak, ruhunu gülüşüyle okşamak, özgürce "O"nu yaşamak.... Olunca ne yapacağını da bilemezsin, ya dönüp de bakarsa sana, öylece kalıverirsin. Artık tutsaksın...