Zehra Erbaş

Konup göçmek daha iyi ya, bu insanlar o tadı çoktan unuttular yavrum.
Reklam
Bu kadar korkan insanlar hiçbir şey yapamazlar Sen nasıl yaptın öyleyse Ben onların on misli, yüz misli korkuyordum da ondan. Nasıl yaptım, ben de bilmiyorum. Parmağım tetiğe dokunuvermiş. Ya şimdi Kasım? Şimdi o kadar çok öldüm ki, korkuya alıştım.
İnsanın içindeki adalet duygusunu köreltirsek, insanın insana saygısı kalmaz. İnsanın insana itimadı, hürmeti kalmayınca da bir yerde insanlık çok şey kaybeder, hayat çirkinleşir.
Yaşlanınca insan korkak olur, ejderha da olsa.
İnsan her şeyden kurtulur da içindeki kurttan kurtulamaz.