Arda

Yalnızca hayatın her gün geçip gittiğini, daha az bir parçasının kaldığını düşünmemiz gerekir.
Sayfa 21·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
Reklam
İnsan yaşamı sınırlıdır, varlığı akışkandır, eğilimi belirsizdir...
Sayfa 19·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
Bir insan hangi parçasıyla ve nasıl tanrıya temas eder, o esnada bu parçanın nasıl bir özelliği vardır?
Sayfa 17·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
Her şey nasıl da çabucak yitip gidiyor, bir yandan evrenin içerisinde insanların bedenleri, diğer yandan ise ebediyette onların anıları.
Sayfa 17·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
Bundan böyle yaşamı her an sona erecek biri gibi düşünmeli, konuşmalı ve her işini öyle yapmalısın.
Sayfa 16·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
Reklam