Çok uzun zamandır kitaplığımda durduktan sonra başlamaya karar verdiğim kitap, okuduktan sonra neden daha önce okumadım ki acaba diye kendime sorup durdum. Bir insanın kendi kendine ne yapabileceğini, ne oldum değil, ne olucam diye kendisine sorması gerektiğinin bir kanıtı olabilir. Ama asıl sorulması gereken soruda ''neden ben bunu yapıyorum''.