BUBNOV
Peki bu ne yahu? Bir insan yalan söylemeyi
neden bu kadar sever? Sanki hep yargıcın
karşısındaymış gibi!
NATAŞA
Galiba yalan gerçekten daha tatlı geliyor...
Hem bazen ben de...
BARON
Sen de ne? Devam etsene!
NATAŞA
Bir şeyler uydururum... Uydurup beklerim ki...
BARON
Neyi?
NATAŞA
Öylesine bir şeyler işte... Mesela yarın özel
birinin gelmesini... veya başıma beklenmedik
bir şey gelmesini... Ciddi ciddi beklerim hem
de. Gerçekte bekleyecek neyim var ki?
BARON
Beklemek boş... Ben hiçbir şeyi beklemem!
Her şey oldu zaten! Geçti, bitti! Sonrası yok!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşama sevincim... Ay yüzlüm benim! Ben de sensiz yaşayamam... Çünkü seni deliler gibi seviyorum ve kalbim göğüs kafesimde çarptığı sürece de seveceğim! Ama yazık etme gençliğine; ailenin de biricik mutluluğu sensin ve... madem öyle istiyorlar... bırak beni! Bırak benim yaşamım mahvolsun senin uğruna... ben... yapayalnızım. Varsın öleyim ne fark eder! Hiçbir işe yaramam; hiçbir şeyim de yok kaybedecek... Ben bir hiçim... hiç..."
de ki dünya
ve dağlarına bu kadar üzgün davranan dünya
madem bu yağmur bu çamuru anlamıyor artık
sen dönerken ben bu kahrı bir ağız tadı olarak öneriyorum hayata işte
derler ki ruhunda kocaman şüphe
kalbinde kara bir lekeyle doğarmış insan
insan
yani biri diğerini "kör kuyularda merdivensiz bırakan"
aslında giderim giderim bu dağ bana büyük
şu oda bana geniş
bu ev bana dar dediğim zaman
hiç işe yaramayan o çarşamba
simsiyah bir kadın
bütün çirkin sularımı içen o ağızla kaldım hayatta
dünya
biraz da kaldığım hayattan yazıyorum bu mektubu sana
çünkü sen ve hayat
yarısı gelinen yarısı kalınan bir yermiş bunu asla unutma
de ki dünya
geldiğim ya da kaldığım
beni tamam eden her neyse onun adına
sana gelmiştim hayatta kaldım yanlışlıkla
hayatta
ki istesem karmakarışık yağmur da diyebilirdim buna
kalbimde en güzel kara leke
başını ve sonunu unuttuğum o uzun cümle