PEPEL
Ne yapsınlar onuru, vicdanı? Ne onur ne de
vicdan, ayağına giydiğin çizmenin yerini
tutamaz. Onurla vicdan, iktidarı ve gücü elinde
bulunduranlara lazım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BUBNOV
En az yüz kere duymuşumdur! Kültürlüymüş...
çok da önemliydi sanki! Ben de kürkçüydüm;
kendi dükkânım vardı. Kollarım boyadan
sapsarı olurdu... Kürk boyardım birader,
dirseklerime dek sarıya bulanırdım! Sarı boyayı
ölene dek ellerimden çıkaramayacağımı
sanırdım. Ama şimdi ellerim... çirkefe bulandı!
SATİN
Ya sonra?
BUBNOV
Sonrası yok...
SATİN
Ne diye anlattın o zaman?
BUBNOV
Öylesine işte... İlla bir ana fikir istiyorsan,
derini boyasan da boyamasan da her şey
silinir gider... her şey!
SATİN
Dün gece beni kim dövdü?
BUBNOV
Senin için fark eder mi?
SATİN
Etmez de... niye dövdüler ki?
BUBNOV
Kâğıt oynamış mıydın?
SATİN
Oynadım...
BUBNOV
O yüzden dövmüşlerdir...
SATİN
Alçaklar...
AKTÖR
Bir gün seni döve döve gebertecekler...
SATİN
Seni odun kafalı!
AKTÖR
Neden?
SATİN
İki kere ölünmez de ondan.