Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
Anlaşılmayı beklemek...
Yavaş yavaş yaptıkları şeyin nasıl hissettiğini hissedecek, susmanızın ne anlattığını çok iyi şekilde anlayacaklar. İşte o zaman sizin onları duyup duymamanız size kalmış birşey. Karar sizin..
Alıntı
Reklam
Çıkamıyorum..
O kadar sağlam duvarlarım var ki Kimse giremiyor Ben de çıkamıyorum
Duygu ve Düşünce
İnsan değişir...
İnsan kırıldığı günün ertesi günü aynı kişi olarak uyanmayabilir.
1000Kitap
Bünyenin uykuya ihtiyacı var abi..
"Gündüz sustuklarım, gece bağırıyor. "
Duygu ve Düşünce
Bak!
Silah elimdeydi, ama savaş neredeydi!
Duygu ve Düşünce
Reklam