Uzun olması gözünüzü korkutmasın. Bittikten sonra keşke daha uzun olsaydı dedirtiyor. Serinin en sevdiğim 2. kitabı. Ayrıca gözyaşı dökeceğiniz ilk kitap. Biraz da "potterhead" olma çizgisi gibi görüyorum. Eğer ilk dört kitabını da okuduysanız bu kitabı okurken "potterhead" olma ihtimaliniz oldukça yüksek.
Keyifli okumalar!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimdeki Müzik kitabından son okuduğum hiç beklentim aşırı derecede yüksekti. Kitapta konu çok iyi işlenmiş. Kitap kesinlikle kötü demiyorum ama anlarsınız, bir İçimdeki Müzik kadar değil. Yine de çok severek okudum. Tavsiye ederim.
KarışıkSharon M. Draper · Genç Timaş · 20193,935 okunma