Serinin en beğendiğim kitabı. Gözyaşlarım sel oldu. Harry'nin bir anlık ölümü, Narcissa'nın Voldemort'a yalan söylemesi, Neville'nin Nagini'yi öldürmesi ve Severus... Ne yazarım bilemiyorum. Serinin en başından beri o kadar çok ön yargılı davranmışım ki. Anlatamam. Belki de öyle olmalıydı. Alan Rickman "Ben sevmemen gereken karakterim." demişti zaten. Taşlar yerine oturuyor, hiç boşluk bırakmadan.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mükemmel bir kitap. Bu kitabı okurken ne kadar gözyaşı döktüm, bilmiyorum.
Dumbledore'un ölümü gerçekten çok acı vericiydi. Önce annesi ve babası sonra Sirius ve sonra da Dumbledore...
Kitap daha da ilginç bir hal alıyor. Bir o kadar da mükemmelleşiyor.