okurken yer yer sinir krizlerine girdigim bir kitap. cogu şeyin, yazarın buyuk hatalarının sonucu oldugunu dusunuyorum. en uzuldugum nokta tanıştığı kadinlardı...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
konusu cok guzel, bazen anlam veremiyorsunuz icerideki celiskili durumlara sonrasinda ogreniyorsunuz. henuz sonuna gelmedim ama simdiden beni cok sardi birde arada cok yavaş ilerliyor uykum da geliyor hani yap artik sunu dedigim sayfalar oldu ama sabirli bir insansaniz sizin icin okumasi kolay olacaktir.
hayatta bazen herkes gregor gibi hissedebilir. onun yaşadığı her şey ve hala inatla ailesine bağlı olması beni öldürdü resmen... keşke daha önceden okuma cesaretim olsaydı daha erken okusaydım şu an hala okumayan varsa gerçekten çok geç kalmış olabilirsiniz, hemen başlayın ve bitirin.