arisstto

arisstto
@arisstto
iki gözümün çiçeği dedikleri bu olsa gerek 😄😄
Edebiyat
arisstto
😂😂😂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dünyanın en zor hissi, kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğudur. " Fyodor Dostoyevski
1000Kitap
arisstto
Kendini ait hissettiğin yerde bulamamak da çok zor...
Çiçek ve insan
İnsan yetiştirmekle çiçek yetiştirmek aynı iştir bence; Ekildiği topraktan beslenirler iyisiyle kötüsüyle... Fazla sevgi gerekir meşakatli bir iştir... Su çok önemlidir değer gibidir: Haddini aşınca çiçekte solar insanda, Haddinden az olunca çiçekte kurur insanda...
1000k
arisstto isimli okura yanıt verildi
arisstto
Ve şöyle söylerler " Bırak ben gideyim. Senin mevsiminde açmıyor çiçeklerim."