Kitaplar hakkında yorum yapmayı sevmiyorum iyi veya kötü de olsa,bir flim fragmanı gibi ön yargısız okusa insanlar daha iyi gibi kitapları..
Bazı kitaplar için ise tek kelime ile okunmalı diyorum :)İnce Memed gibi:)Peş peşe 3. Seriyi de bitirdim daha nasıl anlatılır sürükleyici olduğu bilmiyorum iyi okumalar.