Bazen kimse anlamaz seni,ne de anlatabilirsin içinden geçenleri,kendin için neyin iyi olduğunu kestiremezsin,geçmişte yaşadığın kötü durumlar korkular esir alır seni hapseder ne yaşarsın ne de yaşatırsın öylece kalırsın,bir an anlamsız gelir herşey anlamsız bakışlar oluşur gözlerde,bu yüzden ne kendin anlarsın kendini ne de bir başkası seni,dedim ya NE YAŞARSIN NE DE YAŞATIRSIN...