Özlem

Özlem
@arjin_
"Ben Tanrı olsam intihar ederdim. İnsanlarla birlikte acı çekmeyi öğrenemediğim için."
Sevgin yere batsın!!
— İsmin ne senin? diye sesleniyorum cebime: — Hidayet. — Neden öldürdün; Hidayet? — Seviyordum be abi! — Nasıl seviyordun; Hidayet! — Deli gibi be abi! Gün onunla ağarıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gülmek yasaklanmasaydı, gülerdim sana."
Hiç düşündünüz mü? Ölen bir insanı gerçekten bir kez daha görebilir misiniz? Ölen bir okula gidebilir misiniz? Ölen bir evde uyuyabilir misiniz? O yıllar öldü. O yılları bize öldürecek biçimde yaşattılar.
İnsanın karnı tok, sırtı pek oldu mu başkalarının yoksulluklarını okuması, merhamete gelip iç çekmesi ne tatlıdır
Ey insanoğlu, insanoğlu, ne biçim caddesin sen? Nereye gidersin?