Özlem

Özlem
@arjin_
"Ben Tanrı olsam intihar ederdim. İnsanlarla birlikte acı çekmeyi öğrenemediğim için."
“İnsan hasta bir hayvandır"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Yeryüzünün gözyaşları sonsuzdur. Biri ağlamaya başladığında, bir başka yerde, bir başkasının gözyaşları diner.”
Yitmeyen, eksilmeyen, giderek güçlenen, bizi aşan karamsarlık.
Hiçbir şey anımsamıyorum. Özlemiyorum. İstemiyorum.
Yaşamım boyunca içimi kemirttiniz. Evlerinizle. Okullarınızla. İş yerlerinizle. Özel ya da resmi kuruluşlarınızla içimi kemirttiniz. Ölmek istedim, dirilttiniz. Yazı yazmak istedim, aç kalırsın, dediniz. Aç kalmayı denedim, serum verdiniz. Delirdim, kafama elektrik verdiniz. Hiç aile olmayacak insanla bir araya geldim, gene aile olduk. Ben bütün bunların dışındayım.