Birisi

Dilimde sabah keyfiyle yeni bir umut türküsü Kar yagmis daglara, bozulmamis ütüsü Rahvan atlar gibi irgalanan gökyüzü Gözlerimi kamastirsa da gelecegim sana Simdilik Simdilik baglayici bir takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtigi zaman. Ay, safaga yakin bir mum gibi erimeden Daglar çivilendikleri yerde çürümeden Bebekler hayta hayta yürümeden Gelecegim diyorum, gelecegim sana Ne olur Ne olur kesin bir takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtigi zaman. Beklesen de olur, beklemesen de Ben bir gök kurusum sirmali kesende Gecesi uzun süren karlar-buzlar ülkesinde Hangi ses yürekten çagirirsa beni sana Gelecegim diyorum, takvim sorma bana -Ihlamur çiçek açtigi zaman. Bu siir böyle dogarken dost elin elimdeydi Sen bir zümrüd-ü ankaydin, elim tüylerine dey di Sevda duvarini astim, sendeki bu tilsim neydi? Baska bir gezegende de olsan dönüsüm hep sana Kesin bir gün belirtemem, n`olur n`olur takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtigi zaman. Eski dikisler sökülür de kanama baslarsa yeniden Yaralarima en aci tütünleri basacagim ben
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Birisi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·129 syf.·
2 saatte okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2026 02:06
·
2026 4. kitabı
Aylin Balboa
8.4/10 · 13,8bin okunma
Acı çekmek özgürlükse Özgürdük ikimiz de O, yuvasız çalıkuşu Bense kafeste kanarya O, dolaşmış daldan dala Savurmuş yüreğini Ben bölmüşüm yüreğimi Başkaldıran dizelere Kavuşmak özgürlükse özgürdük ikimiz de elleri çığlık çığlık yan yana iki dünya ikimiz iki dağdan iki hırçın su gibi akıp gelmiştik buluşmuştuk bir kavşakta unutmuştuk ayrılığı yok saymıştık özlemeyi şarkımıza dalmıştık mutluluk mavi çocuk oynardı bahçemizde aramakmış oysa sevmek özlemekmiş oysa sevmek bulup bulup yitirmekmiş düşsel bir oyuncağı yalanmış hepsi yalan sevmek diye bir şey vardı sevmek diye bir şey yokmuş Acı çektim günlerce Acı çektim susarak
Şiir
beni güzel hatırla! bunlar son satırlar... farzet ki, bir rüzgârdım, esip geçtim hayatından ya da bir yağmur sel oldum sokağında sonra toprak çekti suyu... kaybolup gittim, belki de bir rüya idim senin için. uyandın ve ben bittim... beni güzel hatırla! çünkü; sevdim seni ben, herşeyini... sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın. yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini, beni üzdün, kınamadım. alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım... beni güzel hatırla! sayfalarca mektup bıraktım sana. şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım. sakladım günahını, sevabını içimde sessizce gittim... senden öncekiler gibi sen de anlamadın. beni güzel hatırla! sana unutulmaz geceler bıraktım sana en yorgun sabahlar... gülüşümü, gözlerimi, sonra sesimi bıraktım. en güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka, söylenmemiş "merhaba"lar sakladım her köşeye vedalar bıraktım duraklarda.
Şiir