Önceden hangi özel gücünün olmasını isterdin sorusuna ‘ Zamanı geriye almak ‘ derdim. Çünkü keşke şu olmasaydı, keşke onu hiç tanımasaydım, keşke şöyle yapsaydım dediğim çok şey vardı. Ama düşündüm de eğer ki onları yaşamamış olsam bugün ki ben olmazdım. Çok şey öğrendim ve öğreniyorum. Yada sadece nefes almak isterdim...