"Bana ne zaman âşık oldun?" diye fısıldadı kız.
"En baştan, ilk andan, seni ilk gördüğümden beri. O anda çılgın gibi tutuldum sana. Aradan geçen onca zamanda daha da çıldırdım. Şimdiyse, mecnun gibiyim sevgilim. Aklım başımdan gitti adeta, mutluluktan başım dönüyor."
Ne yazık! Ben ağlarken bana ne kadar soğuk baktınız! Çocuk, bu göz yaşlarının lav olduğunu biliyor musun? Nefret edilen bir adamın hiçbir duygusundan etkilenilmez öyle mi? Öldüğümü görsen gülersin.