Yani siz kadınlar, erkekleri kendinize uygun hale mi getirmeye çalışıyorsunuz?
-Evet. Bir sakıncası mı var? Siz binlerce yıl kadınları kendinize uygun hale getirmediniz mi? Bizi kendi zevkinize uygun yetiştirip eğittiniz; ufak tefek olalım, zayıf olalım, çekingen olalım, cahil olalım, güzel olalım istediniz -size göre güzel- sonra da hoşunuza gitmeyen tipleri ortadan kaldırdınız.
Kadının bir erkeğin eşi olması, o erkeğin gerçek aşkı olduğunu ve evliliklerinin kanunen kayıt altına alındığını gösterir, ancak hayatı ve işi kocasına bağlı değildir. Kocasının artık ondan "hizmet bekleme" gibi bir hakkı yoktur.