Eylül

Eylül
@artemiska
(Her şeyi bilmene gerek yok; haddini bil yeter.) Kişisel arşivim Msj atmayın.
Dağlar, insanlar hatta ölüm bile yorulduysa, şimdi en güzel şiir barıştır. Yaşar Kemal
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Saçlarım tutuştu önce Gözlerim yandı, kavruldu Bir avuç kül oluverdim Külüm havaya savruldu. #6 Ağustos 1945 #Hiroşima
SİZ AŞK'TAN N'ANLARSINIZ BAYIM? Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Alt katında uyumayı bir ranzanın Üst katında çocukluğum... Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı. Aşk diyorsunuz, limanı olanın aşkı olmaz ki bayım! Allah'la samimi oldum geçen üç yıl boyunca Havı dökülmüş yerlerine yüzümün Büyük bir aşk yamadım Hayır Yüzüme nur inmedi, yüzüm nura indi bayım Gözyaşlarım bitse tesbih tanelerim vardı Tesbih tanelerim bitse gözyaşlarım... Saydım, insanın doksan dokuz tane yalnızlığı vardı. Aşk diyorsunuz ya Ben istemenin Allahını bilirim bayım! Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Balkona yorgun çamaşırlar asmay Ki uçlarından çile damlardı. Güneşte nane kurutmayı Ben acılarımın başını evcimen telaşlarla okşadım bayım. Bir pardösüm bile oldu içinde kaybolduğum. İnsan kaybolmayı ister mi? Ben işte istedim bayım.
İşin, o kalp kırıklıklarına başını yaslamayı öğrenmek , yasının, ölümün, sana öğreteceklerini öğrenmek.
Yası bilir miyiz ben emin değilim bundan.Acıyı biliriz, çok acı çektik, çok acı çekiyoruz.Ölümü biliriz, çok öldük, ölümü iyi biliriz.Ama acımızla ne yapacağımızı bildik mi, bilemedik.Ölenlerin arkasından ne yapacağımızı bildik mi, bilemedik.evet, bireysel olarak da, toplum olarak da, yaşın cahili olduğumuzu düşünüyorum.