Yıl bitmeden, ayda ortalama 4 kitap hedefimi tamamlamış olmaktan gurur duyuyorum. Sene daha bitmedi, okunacak kitaplar da. Yepyeni dünyalar, anılar bizleri bekler. Bu yolda beğenilerini esirgemeyen sizlere ve kendime çok teşekkür ediyorum. İncelemelerim için görüşlerinizi ve kitap / yazar önerilerinizi lütfen benim ile paylaşın. Teşekkürler.
Ve şimdiden mutlu yıllar !