౨ৎ soğuk bi kış gününde otobüsün arkasında istanbul trafiğiyle beraber başlayıp bitirdiğim kitap.. çok sevdim. ilk dickens kitabımdı ve kesinlikle son olmayacak. yazarın dili gerçekten çok akıcıymış boşuna klasik denmemiş. çocukluğuma dönüp ders çıkardığım bir öykü okudum sanki öyle bir havası vardı. sımsıcak, nostaljik, güzel bir kitaptı. ౨ৎ