aglıyorum o kadar guzeldi ki.. yorum yapmaya kelimelerim yetmiyo bir an once filmini izlemeye gitmek istiyorum. 0 beklenti ve can sıkıntısı ile kitaba baslayıp bir cırpıda bitirdim duygusal acıdan cok fenayım
2026’ya girdiğimizden beri kitap okuyamıyorum jüri haftası sağ olsun.. o yüzden kısa bir kitap ile yılı başlatmak istedim. umarım herkes için bol okumalı, güzel, huzurlu ve sağlıklı bir yıl olur .
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,6bin okunma