Beybûn

Herkesin bu kadar kolay anlaşması içimi üşütüyor.
Reklam
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki insanın içinde ışık yanmıyorsa yüzüne vurmuyor.
“ Sevmeyi özledim biliyor musunuz? ...Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. ‘ Neden geç kaldın’ ayazını değil, ‘hoş geldin’ iyiliğini.
“ Savaş en hayvani budalalıktır.” L. da Vinci
Ah, yetişkinliğin her şeyi küçümseyen bilgiçliği... Şaşırma yetisini yitirenin yaşama sevinci olur mu?
Reklam