Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Her satırını okurken Çukurovanın içinde bulunduğu hayatı ve düzeni hissedip, bu düzenden rahatsız olan Memedin hayatını merak edeceğinize eminim. Yaşar Kemal'in en güzel kitaplarından birisi. Okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar.