Pişmanlık duymak ve sonsuza, zamanımımız doluncaya kadar duymaya devam etmek çok kolay. Eğerlerin arkasına saklanıp kendimizi geri çekmek kolay. Ancak burada sorun pişmanlığın kendisi ve tüm olasılıklara kendini kapatmak. Başarıyı, sevinci, sevgiyi tatmak için bunu keşke böyle yapsaydım demene gerek yok. Önünde sonsuz olasılıklar var ve yaşadığın tam anlamıyla eksiksiz bir hayat. Deneyimleyebilmek için çok yolun var ve güzelliği de burada nasıl biteceğini asla bilemezsin.
Kitap bu düşünceleri bir pişmanlıklar kütüphanesi altında biz okuyuculara çok başarılı bir şekilde aktarıyor. Herkesin hayatında bir kez muhakkak okuması gereken bir kitap. Böyle müthiş bir bakış açısı sunan kitaplar hayatımızda iz bırakır ve kolay kolay unutulmaz. Bunun için yazar Matt Haigh e çok teşekkürler...