Eğer amaç gölgesize kendi geçmişini hatırlatmaksa ve ona gerçek olmayan hatıralarla dolu bir gölge eklersem bu dünyayla hiçbir bağlantısı kalmaz ve kimsenin yaşamadığı bir hayatı hatırlar.
Belki neyi kaybettiğimi hatırlamayacak kadar unutacağım ve neleri kaybettiğimin farkında bile olmayacağım. Sahip olmadığın bir şeyi özleyemezsin, öyle değil mi?