"insan diyorum, öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan.
susuyor ve sustukça biriktiriyor...
ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor.
herkesten ve her şeyden"
Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve muhitle, hiç olmazsa manen, alakamızı kesmektir.
- Sabahattin Ali
Namaz kılıp da her şeyin tamam olduğunu sanan, bardak kırar gibi insanların kalplerini kıran âcizler tanıyorum. Sonra aklıma
Yunus Emre'nin o muhteşem sözü geliyor;
"Bir kez gönül yıktın ise bu kıldığın namaz değil."