Asel

Asel
@aselerdens
“Kendine en ağır yükü aradın: bulduğun kendindi -, kendini sırtından atamadın.” Friedrich Nietzsche
Nasıl söylersiniz gelişmenin gelişme, çürümenin çürüme ve birbirinin düşman olduğunu? Herhangi bir şey çürüyüp yok olmadan, bir başkasının doğması mümkün müdür? Herhangi bir şey, bir başka şey gelişmeden çürüyüp yok olmuş mudur? Sizler de sürekli yok olarak gelişmiyor musunuz? Ve sürekli gelişerek yok olmuyor musunuz?
Sayfa 117·Kitabı okudu
Reklam
Her şeyin gelişimine ve çürüyüşüne tanık olur, çürümenin kaçınılmaz son olduğunu bilirsiniz. Ancak bir de bilirsiniz ki, gelişme ve çürümeye sebep olan güç değişmezdir.
Sayfa 117·Kitabı okudu
Micayon: Sessizlik, daha mı iyidir konuşmaktan? MİRDAD: Konuşmak, en iyi haliyle dürüst bir yalandır. Sessizlik ise en kötü haliyle, çıplak bir gerçek.
Sayfa 88·Kitabı okudu
MİRDAD: Boşa dua ediyorsunuz, dualarınızda kendinizden başkasına hitap ettiğinizde.
Sayfa 92·Kitabı okudu