asena

Eğer şu anda, ömrü boyunca da olsa yapayalnız kalabileceği bir yerlere gidebilmesi mümkün olsaydı, kendini mutlu sayacaktı.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra, herkesin akıllı olmasını beklemenin çok uzun süreceğini anladım, Sonya. Bir de bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini... İnsanların değişmeyeceğini, onları değiştirebilecek kimsenin bulunmadığını ve bunun için çaba göstermeye değmeyeceğini!
Edebiyat
türk adının geçmesine sevinsem mi üzülsem mi bilemedim skmkddhjsf
Oğlana kırmızı ve beyaz bezlerden bir sarık sararak, sözüm ona Türk'e benzetmişti
Edebiyat
Bence bir insana ağlaması için ortada bir neden bulunmadığı açıkça anlatılır ve bu durum kendisine mantık yoluyla kanıtlanırsa, artık ağlamaz olur... Öyle değil mi? - O zaman yaşamak çok kolay olurdu.
Edebiyat
Maalesef...
İnsan aklı, algılaması, tutkuların tutsağı oluyor çoğu kez.
Edebiyat