İnsan böyle bir şey. Nerede hangi yaşta olursa olsun kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara. Yarasız,dertsiz,sırsız insan yok da işte kimisi üstünü iyi örtüyor.
Anaları hafife almayacaksın bu dünyada, bir ananın evladı için yapamayacağı şey yoktur. Yol bilmez iz bilmez deme, evlat söz konusu oldu mu her şeyin yolunu bulur insan.