Bütün alçak gönüllülüğüm, bütün iyiliğim daha doğrusu iyi olduğum anlar başarısızlığımdan ileri geliyor. Kendi kendime-eğer kendimi kaybetmemişsem- hiç olmazsa iyi olayım tutulacak bir yanım olsun diyorum.Başarısızlık korkusu kötülükleri denemeye engel oluyor.
Çok saçma şeyler,çok önemsiz şeyler de düşünüyorum.Kafam hiç durmadan çalışıyor. Önemli, önemsiz: ben sıraya koymaya fırsat bulamadan büyük bir hızla geçiyorlar.Geriye yalnız yorgunluk kalıyor.Okumalıyım ve bütün bunları unutmalıyım.