Allahım,onu neden yalnız bıraktın?Neden,yalnızlığının verdiği çaresizlikle can sıkıcı ilişkiler kurmasına izin verdin?Neden geçirdiği her dakikanın hesabını sordun,içini ezdin?Neden,korkuyu göğsünden çekip almadın?Neden,suçluluk duygusunu üzerinden atmasına yardım etmedin?