Doğduğu günden beri kalbinde bir delik,
Almak için bütün sızıları içine.
Her zaman utanmıştır başkaları yerine.
Elim varmıyor yazmağa,inmeyelim derine.
'Tiz güzelliğinde sızım sızım sızlarken hiçbir dilde ağlayamıyor olmanın acısını,sol yanımda,her iki tarafımda da olmayışının sancısıyla kıvranırken çekiyorum.'