i.

i.
İçimdeki sessiz kitaplık..
"Her şeyin sıradanlaştığı bir dünyada bazen kaybetmek en doğru seçimdir. Ve o dünyada en yerinde tercih; vazgeçiştir." Adam Fawer
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sen ruhunda gereksinim duyduğun şeyin kölesisin."
kendime not
Olan, olur. Bunun önüne geçemezsin. Uykun geldiğinde uyu. Acıktığında yemek ye, üzüldüğünde ağla. Olmak istiyorsan ol ama hiçbir şeye taraf olma. Herkesin hataları olur. Hatalarının yanında iyiyi de almak ve yola devam etmek gerekir. Hataları inkâr etmek başka hatalara davetiye çıkarmaktır çünkü. Kötüyü aşmanın tek yolu onu kabullenmek, onunla bir olmaktır. Olmanın anlamı budur. Var olmanın şartı budur. Yunus Emre ne güzel söylemiş: "İlim elinde çıra yak da Mevlayı ara. Bilmek olmak değildir olmaya bak olmayal!"
"Bazen bir cümle kocaman bir kitap okutur."
Alıntı

i.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
34 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2026 08:43
·
2026 1. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.8/10 · 12,8bin okunma