"Yas,sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz.
Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır.
Bir şehri bildiğimiz halde kaybetmek,rutinlerimizi kaybetmek de yastır.
Hatta itikatlarımızı, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır."
"Galiba, analarımız, babalarımız, öğretmenlerimiz, arkadaşlarımız, yani kimse senin ne olduğunla ilgilenmiyor, herkes senin ne olman gerektiğiyle ilgileniyor."