Tomris

Tomris
@asilhansultan
“Gençliğin çalışkan, hassas ve milliyetçi yetişmesi esas dileklerimizdendir.” Başkomutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk
Yaşamanın sırlarını bileydin Ölümün sırlarını da çözerdin; Bugün aklın var, bir şey bildiğin yok: Yarın ,akılsız neyi bileceksin?
Sayfa 7
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Var mı dünyada günah işlemeyen söyle; Yaşanır mı hiç günah işlemeden ,söyle ; Bana kötü deyip kötülük edeceksen, Yüce Tanrı,ne farkın kalır benden,söyle ?
Sayfa 8
Şiir
Atamın zekası 40 tane Rusya’dan daha büyük . youtu.be/rES1DxO7x_o?si=...
Günlerdir ben de uyuyamıyorum. Vaziyetim nasıl olacak nasıl bir yol çizeceğim diye düşünmekten başka hiç bir şey yapamıyorum .Bu en zor en darda hissettiğim günler de bile senin umudundan güç almaya çalışıyorum Atam.Bak görüyor musun en alakasızmış gibi görünen konularda bile gençliğin yanında olabiliyorsun Paşam. Bu cümleleri tekrar tekrar geçiriyorum kafamdan , nasıl olursa olsun mücadeleye devam diyorum kendime…Sınav istediğim gibi geçse de geçmese de aynı şekilde kaldığım yerden mücadeleye devam edeceğime dair kendime söz veriyorum.
Kendim için
Beni takip eden hele ki tanıyan pek insan yok bu sayfa da bir nevi bu cümleleri kendim için yazıyorum . Üniversite sınavlarına hazırlanan 18 yaşında bir Türk genciyim . En büyük idealım görevini hakkıyla yetine getiren , çalışkan , fedakar , aydın , görgülü , çağdaş , Atatürk ‘ü doğru anlayıp onun yolundan ve izinden giden , anlamakla yetinmeyip onu daha fazla kişinin anlaması için mücadele eden bir Türk hekimi olmak . Bunları gerçekleştirmenin yolu ise sağlam ve disiplinli bir çalışmadan geçmekte . Bu nedenle bugün burdan ayrılıyorum , 9 Haziran günü döndüğümde buraya “İlk adımımı attım ve doktor olmaya hak kazandım.” yazmak istiyorum şimdilik bu uygulamaya ve takip ettiğim aydın fikirli abla ve abilerime teşekkür ediyorum . Sevgiyle kalın , hoşçakalın…