salâh birsel'e bayılıyorum.kızgınlığı,öfkesi,neşesi,yeni kelimeler uydurması,kendiyle olan ilişkisini filtresiz günlüklerinde yer vermesi ve daha sayabileceğim bircok özelliği beni etkiliyor.huysuz ama nasıl tatlı.
günlüklerinde onun yazma sürecine de tanıklık ediyoruz.bir denemeyi yazarken okuduklarından bahsediyor ve bunu sanki karşımdaymışcasına öyle şeker bir dille anlatıyor ki...
her salâh birsel kitabında olduğu gibi elimde bir kitap listesiyle ayrılıyorum.