Fatoş A.

Fatoş A.
@askft
Sadece başkaları kendisiyle ilgilendiğinde yaşamasını bilen, yalnız kalınca miskinleşen ve kendini kaybeden kız, budaladır. Çünkü onun için her şey başkalarına iyi görünebilmek içindir, hayat ise kendisi için anlamsızdır.
Fatoş A. isimli okura yanıt verildi
Fatoş A.
Güzel bir tanımlama yapmışsınız teşekkürler..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sadece başkaları kendisiyle ilgilendiğinde yaşamasını bilen, yalnız kalınca miskinleşen ve kendini kaybeden kız, budaladır. Çünkü onun için her şey başkalarına iyi görünebilmek içindir, hayat ise kendisi için anlamsızdır.
Fatoş A.
☺️ Sevgi her şeyin üstünde. Olduğun/olduğu gibi kabullenmek işin en güzeli, erkek kadın ayırt etmeksizin. Sevginin gerçek oluşu buradan çıkar bana göre.. Tabi insanların bu duruma gelmesinin temelini sorgulamak gerekir,özellikle kadınların..
Sadece başkaları kendisiyle ilgilendiğinde yaşamasını bilen, yalnız kalınca miskinleşen ve kendini kaybeden kız, budaladır. Çünkü onun için her şey başkalarına iyi görünebilmek içindir, hayat ise kendisi için anlamsızdır.
Fatoş A.
Bu sadece kadınlar için mi geçerli sizce?
10/10
·250 syf.··
2019 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2019 23:58
Bu kitabı bekledim… Bir bebeğin annesinin memesine duyduğu açlıkla bekledim. Bir kadının sevdiğine kavuşmasını beklediği gibi bekledim. Kitap yoktu, bekledim. Kitap geldi. Bekledim. Bekledim, çünkü filmi bile derin izler bırakmıştı bende. Sipariş verip ayağıma getirtmek aklımın ucundan dahi geçmedi. Bekledim. Karşılaşmayı bekledim. Alıntılar gördüm, insanların paylaştığı. Çıldırdım! Ama bekledim… Son iki senedir Aralık ayı benim hediye alma ayım. Yılın on bir ayı hiç hediye almadım. Bir hocam gecenin bir yarısı mesaj yazdı. Okumanı istediğim kitaplar var adres yazar mısın? dedi. Bekledim bir hafta. Doğum günüme yirmi gün kala geldi kargo. İçinde bir haftadır tüm kütüphanelerde aradığım Yaşar Kemal kitabı ve bir yıldır karşılaşmayı beklediğim “Hakkari’de bir Mevsim”. Şoktaydım. Yine bekledim. Kıyamıyordum çünkü okumaya. Doğum günüme saklamak istedim. 28 Aralık’ın ilk saatleri sayılırdı. Sabahın 5’i uykusuz bir gecenin sarhoşluğu var üzerimde. Havaalanına gitmek için bindiğim, güzergahı havaalanı yolunda olan bir köy dolmuşunda ancak önsözünü okuyabildim, doğmamış güneşin karanlığında. Sapsarı loş tavan lambasında.
Hakkari'de Bir MevsimFerit Edgü · Alfa Yayınları · 201913,9bin okunma
Fatoş A.
Harika bir kitap.. 👍