Fatoş A.

Fatoş A.
@askft
Halbuki benim içimde itiraf edilmemiş bir pişmanlık ve akıtılmamış gözyaşları var.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Eskiden bana gayet anlaşılır ve doğru görünen bir şeyi; başkası için yaşamak saadetini, artık anlamıyordum. Kendim için yaşamak istemedikten sonra başkaları için yaşamaya ne gerek var?
Bana öyle geliyor ki, Seni Seviyorum sözlerini tantanalı bir şekilde söyleyen insanlar, ya kendilerini kandırıyorlar ya da daha da kötüsü, başkalarını kandırıyorlar.
Sadece başkaları kendisiyle ilgilendiğinde yaşamasını bilen, yalnız kalınca miskinleşen ve kendini kaybeden kız, budaladır. Çünkü onun için her şey başkalarına iyi görünebilmek içindir, hayat ise kendisi için anlamsızdır.
"Yalnızlığa tahammül edememek iyi bir şey değil" dedi..