1000 kıtap grubu herkes burda aıle olduk.Zelal göksu arkadaşımızı tanıyanlar vardır burda bir sekılde üzdüm yada kırdım ya da sınırlendırdım galıba bunu okursan yada haberın olursa özür dılerım seni üzmek degıldı amacım..😔😔tanidigim en iyi insanlardan birisin umarim okursun..Zelal göksuyu taniyan arkadasi varsa bu ozrumu yolluyabilirmi msj olarak simdiden ysrdimlariniz icin tesekkurler
"sarz"degil sarj demesi gerektigini
"herkez"degil,herkes demesi gerektigini
"beni seviyor musun?"degil,seni seviyorum demesi gerektigini
Hic birini dogru soyleyemedi.....
Kim bilir belki de simdi sevmek adina dogru olan ne varsa baskasina soyluyordur
Gerci o baskasida yanlis,dogrusu bendim....