Bu aralar okuduğum güzel kitaplardan biriydi. Bu tarza hasret kalmışım zaten. Yabancı yayınlarının da doğru yola dönmesine sevindim. Gençlik kurguları da bir yere kadar ama değil mi?
Andrew ünlü bir Avukat, zengin, yakışıklı bir adamdır. Her ne kadar kadınları sevse de onlarla bir geceden fazla geçirme planı yoktur. En nefret ettiği şeyse yalandır. Avukat uygulamasında tanıştığı Alyssa ise onun mesajlaşmaktan hoşlandığı tek kadındır. Onu daha görmeden istemektedir. Fakat Alyssa ufak sırrı yüzünden Andrew'la asla yüz yüze gelmek istememektedir. Başından beri kendi hakkında ona yalan söylemesi işleri biraz karıştırabilir. Ama bir gün Alyssa staj için mülakata girer. Andrew'un yönetim kurulunda olduğu şirkete... İşte işler bu noktada fazlaca karışır.
"Tamam, Bay Hamilton." Gülümseyip kapıya yöneldi.
"Geri döndüğünde," diye ekledim, "kahvemi kitaplığa bırakıp odadan çık. Masama yaklaşma ya da bana tek laf etme."
"Nedenmiş?"
"Çünkü seni tekrar beceririm."