Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kötülük işlemeye mecbur kalırsanız bunu en azından kendinize itiraf edin. Bu kötülük ile yaşayın. Yapacağınız en kötü şey o kötülüğü inkar etmek olur çünkü basitleşir, normalleşir
Bazen "İyilik nedir?" diye soruyorum kendime. Sonra diyorum ki, "Cemiyetin toplam zevkini bir havuz gibi tahayyül et ve oraya bir damla olsun eklemek, iyilik; oradan damla çalmak da kötülük." Bir iş yapıyorsun üç beşinin keyfinin kaçmasına mukabil bir araba adamın yüzü gülüyor. Bu işin iyilik mi? İyilik. Ya cemiyet hep beraber sapıksa, toplu bir çürüme yozlaşma varsa? O vakit iyilik böyle tarif edilemez