Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu beğendiğim bir kitap oldu, klasik başlamak için ideal. Sonu biraz tahmin edilebilir gibiydi ama yine de çok keyifliydi. Okumak isteyenlere tavsiye edebilirim. Stefan Zweig
Bu kitabı 2 gün önce bitirdim. Anlatımı yeterince sürükleyiciydi, kurgusu da güzeldi. Okuyucuyu kendine çekebiliyor. Aşk teması okumayı sevenlere tavsiye edebilirim. Kalbimdeki Topuk Sesi
Günümüz şartlarında okunup ders çıkartılması gereken bir kitap. Örnek alabileceğimiz çok durum var. Harika bir eser, kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.